BESTWAY® fabriksgaranti

Bestway tilbyder sine kunder en eftersalgsservice iht. det Europæiske Direktiv 1999/44/EF og den nationale lovgivning.

Kategorier dækket af Kundeservice: ikke nedgravede bassiner, spabade, professionelle både, filterpumper, sandfiltre og elektriske genstande.

Oplysninger om vores produkter og mulighed for at indsende en garantifordring findes på https://www.bestwaycorp.dk/support/index. Udfyld venligst alle de forespurgte data eller kontakt dit lokale kundeservicecenter https://www.bestwaycorp.dk/support.

Klargør venligst den nedenstående dokumentation på forhånd, for at gøre det nemmere og hurtigere at løse dit problem:

- Kvittering

- Billede af defekten

- Batchnummer

VIGTIGT:

Bestway reparerer eller udskifter KUN DEN BESKADIGEDE DEL, IKKE HELE SÆTTET.

Bestway forbeholder sig ret til at kræve fremsendelse af delen til suplerende test.

For at kunne hjælpe dig bedst muligt henstiller vi til, at alle de oplysninger, du giver, er fuldstændige.

Bestway er eneansvarlig for alt i henhold til de gældende love og kontraktlige forpligtelser (eksempelvis: art. 3,4,5 direktiv 1999/44/EF).

Bestway vil, iht. direktivets artikel 2, ikke erstatte produkter, der anses for at have været blevet beskadiget pga. forsømmelse eller er blevet brugt uden for instruktionsbogens retningslinjer.

Bestway® garantien dækker fabrikationsfejl, der opdages under udpakning af produktet samt under en anvendelse, der ligger inden for begrænsningerne for anvendelse, under overholdelse af de advarsler og instruktioner, der er angivet i brugervejledningen. Denne garanti gælder alene for produkter, der ikke er blevet ændret af tredjepart. Produktet skal opbevares og håndteres i henhold til de tekniske anbefalinger.

OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL, VEJLEDNINGER, VIDEOER ELLER RESERVEDELE FINDES PÅ VORES WEBSTED: www.bestwaycorp.dk/support.

VIDEOER ER OGSÅ TILGÆNGELIGE PÅ VORES BESTWAY-KANAL PÅ YOUTUBE: www.youtube.com/user/BestwayService.